امام جمعه موقت یزدان آباد:

حمله سپاه به رژیم صهیونیستی، عظمت ایران را به جهان ثابت کرد 

امام جمعه موقت یزدان آباد با اشاره به حمله سپاه به رژیم صهیونیستی گفت: این حمله، عظمت ایران را به جهان ثابت کرد و جهانیان متوجه اقتدار این مرزوبوم شدند.

حجت الاسلام محمد ایزدی امام جمعه موقت یزدان آباد و نماینده ولی فقیه درسپاه ناحیه رفسنجان ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی گفت: تقوی در دنیا و آخرت باعث عزت و سعادت است. 

وی با اشاره به کاهش جمعیت افزود: تبعات کاهش جمعیت، اولینش سالمندی کشور ماست و اگر با همین وضع بگذرد، ۳۰ سال آینده ۳۲درصدجمعیت ما مسن است.

امام جمعه موقت یزدان آباد افزود: پیشرفت کشور در دست جوانان است و با سالمندی گرفتاری و بحران در همه عرصه‌ها از جمله مذهبی، پزشکی و... زیاد خواهد شد و کشور با چالش روبرو خواهد شد.

حجت الاسلام ایزدی تصریح کرد: متأسفانه در کلان شهرها به جای فرزندآوری، سگ پروری می‌کنند و از آن به عنوان فرزند نام می‌برند و حتی در این راه هزینه‌های کلانی صورت می گیرد که این کاردشمن است و باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.

وی بیان داشت: راهکار افزایش جمعیت طبق آیات قرآن توکل برخداست که خداوند می فرماید: "روزی خلق با من است" و حضرت محمد (ص) نیز می فرمایند: "نان را خدامی دهد و شما وسیله هستید"و راهکار دیگر الگو برداری از بزرگان و ازدواج آسان و بهنگام است.

امام جمعه موقت یزدان آباد با اشاره به حمله سپاه به رژیم کودک کش تروریستی گفت: این عظمت را جهان ثبت کرد و متوجه شد، ایران اسلامی قدرت و رهبری دارد و ازحق مشروع خود دفاع می‌کند و واقعاً تنبیه شد و این هشداری بود تا مواظب باشند و دست از پا خطا نکنند.

وی افزود: پادگانی که کنسولگری ما را زد، زدیم و ما فقط هشداری دادیم؛ چرا که آنها قبلا با عملیات طوفان الاقصی مبتذل شده بودند و این حمله برایشان تنها یک هشدار بود.

حجت الاسلام ایزدی تصریح کرد: به برکت رهبری فرزانه، ارتش، سپاه مقتدر و نیرو‌های دفاعی معادلات دشمن را بهم زدیم و این یک وعده صادق بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به روز زمین پاک اشاره کرد و گفت: درگذشته آبا و اجداد ما هم در اردیبهشت جشن اردیبهشتگان می‌گرفتند و معتقد بودند، زمین باید پاک نگهداشته شود.

حجت الاسلام ایزدی روز کارآفرینی را گرامی داشت و افزود: در دولت انقلابی کار و اشتغال زیادی انجام شده است و امیدواریم، بیکاری درجامعه که موحب نگرانی خانواده هاست، کاملاً برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار